گنج حضور اصفهان

دریچه ای رو به هم اکنون

گنج حضور اصفهان

دریچه ای رو به هم اکنون

گنج حضور اصفهان

کانال تلگرام گنج حضور اصفهان

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

دوستان عزیز برای دسترسی بیشتر به مطالب کانال تلگرام هم راه اندازی شد:

telegram.me/iganjehozoor

  • مولانا (رومی)

نظرات  (۴)

  • عبدالرحیم فخری
  • با سلام خدمت دوستان عزیز من اولین بار است که افتخار حضور بین شما دوستان را دارم آیا گردهمایی هم دارید درصورت امکان بنده را راهنمایی کنید تا بتوانم از نزدیک شما را ببینم واز تجربیات شما استفاده ببرم با تشکر فراوان 
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    بله جلسات گنج حضور اصفهان دو شنبه ها ساعت ۶ عصر در محل سالن اجتماعات باغ غدیر اصفهان بر گزار میشه شرکت برای عموم آزاد است
    سلام خدمت دوستان.من ساکن اطراف شیرازم خواستم کسی هس من را راهنمایی کنه که اگر شیراز هم جلساتی عرفانی مولانا یا گنج حضور وخلاصه جایی که منم بتونم حاضر باشم  راهنماییم کنید ممنونتون میشم.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز جلسات مثنوی خوانی تو همه جای ایران هست ولی جلسات گنج حضور فعلا فقط تو اصفهان هست
    سلام وتشکر.آیا جلسات مثنوی خوانی می تواند کمکی به من کند .اگه جواب مثبت هس آدرس را از کجا باید پیدا کنم ساکن اطراف شیرازم ممنون میشم از راهنماییتون تازه آشنا شدم چیزی نمیدونم فقط برنامه گنج حضور را که تماشا کردم ولی میدونم که احتیاج دارم لطفا راهنمایی کنید؟
    پاسخ:
    درود اگر طالب حقیقت و آرامش هستید میتونید برنامه استاد شهبازی (گنج حضور) رو گوش کنید و cd های استاد شهبازی رو از برنامشون تهیه کنید و بار ها و بار ها گوش بدید و همینطور فایل صوتی جلسات گنج حضور اصفهان گوش بدید و از کتاب شرح جامع مثنوی استاد کریم زمانی استفاده کنید
    جلسات مثنوی خوانی هم میتونه در کنار اینها خیلی کمک کنه تا شما با معانی آشنا بشید و توی جلسات شرکت کنید اگر با معانی که تو برنامه گنج حضور استاد شهبازی میگه منافاتی نداره بسیار عالی هست
    منتهی مرجع اصلی شما برنامه استاد شهبازی باشه
    تو این راه ثابت قدم باشید و از خدا کمک بگیرید حتما کمکتون میکنه
    در پناه حق شاد باشید
    سلام بر جویندگان حقیقت هستی. کاش امکان داشت کسانی که از طریق برنامه گنج حضور به تحولات درونی دست یافته اند ،بتوانند از طریق این کانال مبادله تجربه، نمایند .و این جمع درد آشنا در این دنیای به هم ریخته که آدمی خویش را  و راه را گم کرده است ،به گونه ای یکدیگر را پیدا کنند و در این مسیر هم را قوت بخشند . خداوند عزیز یارتان باشد. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی